شناسایی عوامل موثر بر استفاده دولت از رسانه های اجتماعی به منظور ارائه خدمات

سید محمدباقر جعفری؛ علیرضا امیرکبیری؛ حسین امجدی

دوره 9، شماره 34 ، شهریور 1402، ، صفحه 77-33

https://doi.org/10.22054/nms.2023.56333.1070

چکیده
  استفاده روزافزون شهروندان از خدمات وب 2.0 و رسانه­های اجتماعی که اکثراً هم بومی نیستند لزوم تلاش دولت برای ورود به عرصۀ خدمات‌رسانی از طریق ابزار رسانه ­های اجتماعی را جدی­تر می­نماید. در این مقاله به دنبال پاسخگویی به این سؤالات هستیم که اگر دولت بخواهد برای خدمات‌رسانی از طریق ابزار رسانه­ های اجتماعی عمل نماید، اولاً چه ...  بیشتر